Primăria Comunei Fârliug județul Caraș Severin

Hotărârea nr. 75 / 31.10.2018 privind însuşirea şi aprobarea documentaţiei cadastrale de dezmembrare al imobilului identificat prin CF. nr. 34245 situat în Remetea Pogănici

   Având în vedere faptul că s-a elaborat documentaţia tehnică pentru realizarea unei investiţii noi, respectiv alimentarea cu apă a localității Remetea Pogănici , este necesară dezmebrarea terenului aferent în două loturi conform regulilor cadastrale, astfel încât noua construcţie să poată fi realizată cu respectarea regulilor de eligibilitate prevăzute în lege.

   Atribuţiile privind administrarea domeniului public şi privat sunt partajate între primar şi consiliul local. Astfel, potrivit art 63 alin.(5), lit.d, din Legea nr. 215/2001 a administraţiei publice locale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare una din atribuţiile primarului este de a lua măsuri pentru asigurarea inventarierii, evidenţei statistice, inspecţiei şi controlului efectuării serviciilor publice de interes local, precum şi a bunurilor din patrimoniul public şi privat al unităţii administrativ-teritoriale. Conform art.36 alin.1 litera c, şi Consiliul local exercită atribuţii privind administrarea domeniului public şi privat al comunei iar art.120 defineşte conţinutul domeniului public astfel: Aparţin domeniului public de interes local sau judeţean bunurile care, potrivit legii sau prin natura lor, sunt de uz sau de interes public şi nu sunt declarate prin lege de uz sau de interes public naţional.

    Conform art. 25 alin.4 din Legea nr.213/1998, privind bunurile proprietate publică, cu modificările şi completările ulterioare, constituie domeniu public al unităţii administrativ-teritoriale bunurile  de uz sau de interes public local, declarate ca atare prin hotărâre a consiliului local, dacă nu sunt declarate prin lege bunuri de uz sau de interes public naţional ori judeţean.

        PRIMAR

  Jr. BORDUZ Ioan